مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
نقش برنامه‌های واقعیت افزوده موبایل بر استفاده مداوم و قصد خرید توسط مصرف‌کننده

علی آتش‌سوز؛ پریناز رحمانی

دوره 11، شماره 43 ، فروردین 1402، ، صفحه 1-29

https://doi.org/10.22054/IMS.2023.66467.2137

چکیده
  در جهان امروز، فناوری اطلاعات، نقش اساسی در بازاریابی ایفا می‌کند. گسترش فناوری اطلاعات و استفاده از ابزارها، موجب بسط اطلاعات و دسترسی آسان و کم‌هزینه مصرف‌کنندگان به کالا و خدمات مختلف در بستر فضای مجازی می‌شود و زمینه تبادل سریع کالا و خدمات را میسر می‌سازد. یکی از فناوری‌هایی که امروزه در بازاریابی به‌صورت گسترده موردتوجه ...  بیشتر